fredag den 9. august 2019

Farvel juli, goddag august 2019



Skete i juli:

Holdte jeg en del af min sommerferie med de skønneste mennesker, blandt andet i Skagen

Anbefalte jeg de bedste sommerbøger

Fejrede jeg mine forældres guldbryllup

Skrev jeg 10 vilkårlige ting om mig selv på min anden blog

I juli startede jeg desuden en lille ny blogindlægsserie om vores godnatlæsning herhjemme op






Det glæder jeg mig til i august:

Ja, pågrund af ferien så kommer det her indlæg lidt senere end sædvanlig og derfor er nogle af tingene her på listen allerede sket:

Holder vi træbryllupsdag

Skal vi til Disneyland!! Jeg glæder mig sådan til at vise sønnike Disneygalskaben.

Skal vi til bryllup og fejre to unge smukke menneskers kærlighed

Skal jeg læse mere fra min sommerlæseliste - og forhåbentlig mere end jeg har gjort indtil videre.

Skal jeg tilbage på arbejdet efter mine tre ugers sommerferie og selvom det har været en helt fantastisk ferie - og ikke mindst tiltrængt, så bliver det også rart at komme i gang igen.



SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig