lørdag den 7. september 2019

Mine nye bogkøb #4





Ja, nye og nye kan man nok ikke kalde bogkøbene, for videoen her er faktisk filmet i slutningen af juni. Yes, beklager det har taget mig så langt tid om at få den op på youtube, men med en groende baby i maven, så har mit energiniveau været helt, helt i bund. Men nu er det heldigvis ved at vende og derfor har jeg endelig fået redigeret den her video. Jeg har faktisk en mere fra slut juni som jeg nok skal få uploaded snarest, og så håber jeg på at jeg kan få lavet lidt nye videoer derfra. Jeg har da i hvert fald købt lidt nyt på det sidste.

Og og .. beklager den efterhånden meget larmende kamera linse. Den lamer hver gang den zoomer ind og ud og den har det lidt svært i tiden med at finde fokus. Men det lover jeg nok skal blive bedre med de nye jeg skal til at filme, for jeg har nemlig fået mig en hel ny linse. Juhuuu!!




SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig