mandag den 23. december 2019

Bookmate



Reklame (ikke betalt reklame - anmeldelse) for Bookmate



Da Bookmate skrev og spurgte mig om jeg gerne ville prøve deres e-bogs og lydbogstjeneste så var jeg slemt begejstret. For jeg ved ikke noget bedre end at have et portabelt bibliotek med mig overalt. Jeg ved ikke hvordan jeg før overlevede lang ventetid ved lægen når jeg havde glemt en bog. Og lydbøger er fantastiske når man skal fra A til B eller gør lidt rent. Det er ren luksus når man i en travl hverdag kan gøre to ting på samme tid.

Jeg er blandt andet i gang med at læst ebogen 'Kærlighed er ikke nok' og høre lydbogen 'Fåking gravid' og dem kommer jeg helt sikkert med en anmeldelse af når jeg får dem læst/hørt færdig. 

Jeg fandt faktisk siden ud af at Bookmate tjeneste var tilgængelig på både mit plusbogs- og yousee abonnement og det er faktisk ret smart at man kan få mere ud af sine abonnementer på den måde, særligt når der er tale om en virkelig god bog streamingstjeneste. 

I forhold til andre bog streamingstjenester jeg har prøvet, så kan jeg faktisk bedst lide Bookmates app indtil videre. Jeg elsker at man kan følge en bog og så giver app'en mig en besked når eller hvis bogen bliver tilgængelig. Jeg elsker også, at man kan følge andres lister for der sidder nogle skønne læseheste og opdatere nogle virkelig skønne nogen af slagsen. Blandt andet forlags- og forfatterlister.

Udvalget er indtil videre super fint. Jeg føler det er meget lig det som man kan finde på de andre bog streamingtjenester. App'en er desuden ret nem at bruge og overskuelig. Søgefunktionen kunne måske godt optimeres en smule mere, og så savner jeg en overskuelig måde at se alle nye tilføjede titler på. Eller der er egentlig en liste, men som ny bruger er jeg i tvivl om det gælder alle nye titler eller det kun er udvalgte titler, men det vil tiden som bruger helt sikkert vise.

Indtil videre har jeg heller ikke haft nogen som helst tekniske problemer med at lytte til lydbøgerne - f.eks. at de er startet forfra eller lignende. Men måske har jeg bare været heldig, for det kan man aldrig slippe helt for, men umiddelbart virker systemet ret stabilt.

Så hvis du står og mangler en julegave på falderebet eller måske en lille gave til dig selv, så kan jeg ikke anbefale en bogstreamingstjeneste som Bookmate nok. Det er virkelig bare gaven der bliver ved med at give, for dem der godt kan lide at læse eller høre lydbøger. Udvalget er rigtig stort og der bliver hele tiden ved med at komme nye bøger til og også nogle af de aller nyeste og topaktuelle titler.






SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig