tirsdag den 24. december 2019

Rigtig glædelig jul!













Kære alle sammen. Rigtig glædelig jul!

I år holder vi jul her hjemme - det er efterhånden en fast tradition som jeg trives rigtig godt med. Selvom jeg er højgravid trives jeg utrolig meget med julens gøremål.

Der er nu ikke nogen som at holde jul hjemme sammen med de mennesker man holder aller mest af. 

Jeg glæder mig i år særligt til at se sønnike åbne sine julegaver og selvom jeg forventer en lille nedsmeltning eller to fra ham (de plejer der vidst at være med børn i den alder) så gør det bare julen ekstra skøn når man kan se juleglæden stråle ud af små børns øjne.

Men jeg glæder mig også til de små ting. At se Disneys juleshow - at sidde og spise juleand i det bedste selskab - at lade julemusik fylde huset - at give gaver

Jeg håber, at uanset hvor I er eller hvem I er sammen med, at I får en helt fantastisk aften. <3
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig