søndag den 12. januar 2020

Julelæsning 2019 - status







Jeg er super glad for at jeg fik læst en del julebøger i november, for jeg fik faktisk slet ikke rigtig læst nogen i december - ikke engang 'Christmas Shopaholic' som jeg virkelig havde glædet mig til. Man skal ikke udsætte det man glæder sig til, for ja, forventningens glæde er størst, men med den her graviditet så har det været umuligt at regne ud hvornår jeg havde energien. 

Så her er den endelige status på julelæsningen i 2019. Vi fik helt sikkert læst mest for sønnike, men det har også været enormt hyggeligt. 






Julebøger vi siden sidst har læst højt for sønnike










Julebøgerne vi ikke fik læst









Alle julebøgerne vi nåede at læse








SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig