onsdag den 15. januar 2020

Bedste bøger jeg har læst 2019

Nogle af bøgerne er anmeldereksemplarer men mine holdninger til dem er som sædvanlig mine egne


Traditiontro kommer her min top 10 af læste bøger 2019. Jeg tager som sædvanlig ikke genlæsninger med. (ellers så skulle Harry Potter 4 jo helt klart på listen også) Dog med en enkelt undtagelse. Jeg testlæste nemlig Roser og violer af Gry Kappel Jensen i 2018, men det var ikke den endelige version, så derfor synes jeg den tæller med i 2019 i stedet for 2018 - hvor jeg af samme årsag ikke tog den med. 


Her kommer de - i nogenlunde rækkefølge efter hvor meget jeg har elsket at læse dem og hvor meget de har fyldt hos mig efter endt læsning:















SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig