lørdag den 18. januar 2020

Skrivestatus 2019





Sidste år lavede jeg en slags forfatterstatus, så jeg tænkte at jeg ville gøre det igen i år, og måske gøre det lidt traditionsagtig, så jeg kan holde mig selv lidt op på at have fokus på at skrive.

I 2019 fik jeg rent faktisk udgivet mere end i 2018 - ikke meget mere, men en lille forbedring har vel også ret. ;0)



Hvad skete der helt præcis i 2019:

Mine to første papbøger som blev udgivet i 2018 'Tæl med biler' og 'Tæl med bondegårdsdyr', kom med ud i boghandel salg og kunne pludselig ikke kun lånes på biblioteket eller købes på nettet, men pludselig var de også at finde i landets boghandel rundt omkring.

Jeg udgav i alt fire papbøger i 2019: 'Tæl med legetøj', 'Tæl med vilde dyr', 'Farver, du kan se ...' og 'Dyr, du kan møde ...'

De fik alle fire gode lektørudtalelser - juhu!

Hvilket betød at de blev solgt ind på de danske biblioteker

Det vildeste var næsten, at jeg fik bibliotekspenge i 2019! Kæmpe chok. Jeg havde bestemt ikke regnet med at nå grænsen, men det gjorde jeg lige præcis. Det var lidt en milepæl jeg altid har drømt om, men på ingen måde havde forventet at nå med mine papbøger.




Hvad så med 2020:

Jeg har planer om at forsøge at skrive videre på min fantasy-historie under barslen. Men hvad det ender ud i er svært at sige, men skrive mere kommer jeg i hvert fald til.

De fire papbøger fra 2019 kommer muligvis med i boghandler-salget i år.

Og så er der muligvis flere papbøger på vej fra min hånd ...








SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig