onsdag den 27. maj 2020

Sommerlæsning 2020








Til juni, juli og august månederne plejer jeg at lave en sommerlæseliste og det gør jeg selvfølgelig også denne gang, for det er så hyggeligt, at have nogle skøn læsning at se frem til. Men som noget nyt vil jeg forsøge at lave en udfordring ud af det - for let's face it, jeg når aldrig halvdelen af de bøger jeg gerne vil læse og med udfordringen kan det være jeg formår at komme lidt mere varieret rundt i det.

Som sædvanlig ville jeg komme med opdateringer om hvad jeg får læst og lidt om hvordan det går og om der er andre bøger der presser sig på. 


Under hver udfordring har jeg vist de bøger som jeg har udvalgt. Så kan jeg altid vælge hvilken jeg føler mest for at læse i hver udfordring. Bøgerne er en blanding af hvad jeg har til at stå på ulæst på hylden i forvejen og hvad jeg har købt for nyligt.







Jeg vil gerne læse mindst:






2 sommertema bøger







1 bog med Jane Austen vibes







1 bog i en igangværende serie

 






1 fagbog







1 bog om at skrive







2 nye fantasyserie bøger







2 græsk mytologi bøger






1 højaktuel bog







1 humoristisk/feel good bog














SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig