fredag den 25. september 2020

September vlog 2020

 




Hej med jer, jeg prøver mig frem med en ny type vlog/youtubevideo og i denne viser jeg derfor ikke kun hvilke bøger jeg (stadig!) er i gang med at læse, men også min seneste bogkøb. Derudover sniger der sig både en baby og kat med i videoen og det samme gør årets første julekalenderkøb og en fin ny kjole. 

Det er lidt et forsøg, men jeg håber rigtig meget I kan lide det, for jeg vil gerne i gang med at optage flere videoer, for jeg elsker at redigere dem og lege lidt med formatet (i det omfang mine sparsomme evner rækker) og det her synes at fungere bedre for mig end videoerne har gjort hidtil, men jeg har også rigtig meget lyst til at prøve et par tags og så endelig få svaret på de spørgsmål omkring det at designe bøger på min kanal også - men ja, det er noget der kræver tid og planlægning og det er svært hvis lysten til at filme ikke har været der, men jeg kan mærke at det er ved at ændre sig, fordi jeg gør det mere til en leg at lave frem for noget jeg 'skal have gjort' - så ja, håber rigtig meget I kan lide den her nye måde.









SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig