søndag den 22. august 2021

Sommerlæsningen - hvordan gik den så?

Som ventet så var de tikke vildt mange bøger jeg fik læst i sommerferien og egentlig ville jeg have filmet en vlog hvor jeg viste alle mine nye bogkøb frem - der har været mange. Men jeg har haft nogle problemer med bookdepository så mange af de bøger jeg bestilte er aldrig kommet frem. Så den må I have tilgode lidt endnu men jeg regner med at lave den klar til jer til næste måned, som nærmer sig med hastige skridt. 

Her er status over min sommerferielæsning: 



Bøger jeg har læst: 


obs, 'Den sidste årsfest' og 'Den anden Bennet søster' er anmeldereksemplarer




Bøger jeg mangler at læse: 









Alle disse bøger er stadig højt oppe på min tbr og jeg håber at få læst dem i efteråret. 
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig