onsdag den 31. august 2022

Summer seasonal reads – status

  (Obs! Nogle af de viste bøger er anmeldereksemplarer)


Som jeg lidt havde forudset, så er sommeren bare min mindst produktive årstid. I hvert fald når det kommer til at læse og blogge. Men det hænger meget godt sammen med, at jeg synes at blive mere produktiv med alt mulig andet om sommeren. 

Nu går vi efteråret i møde og der plejer læsning og hygge at fylde meget mere og selvom sommeren er min yndlings årstid, så er efteråret nu noget helt særligt. 


Fem af bøgerne blev det dog til plus lidt ekstra som ikke var på listen. Primært grafiske romaner. 



Bøger fra læselisten jeg har fået læst:










Bøger fra læselisten jeg ikke fik læst:



























I efteråret begynder jeg temaet eventyr efterår, som kommer til at handle om adventures af enhver slags. Meget mere om det snart. 




SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig