lørdag den 10. september 2022

Eventyr efterår

 




Ny årstid - nyt tema til bloggen. I denne måned skal det handle om eventyr af enhver salgs af den type som man tager på – men også eventyrlige historier og genfortællinger.

Selvom sommeren er min yndlingsårstid, så er efteråret altså noget ganske særligt. Især i år, hvor min indtil videre støreste bogudgivelse, 'Fabeldyr og andre magiske skabninger', udkommer. Men efteråret indeholder også årets to bedste bogmesser: nemlig bogforum og fantasyfestivalen. Jeg glæder mig helt vildt til begge dele.

Af efterårets helt store historie-oplevelser er selvfølgelig 'House of dragons' og 'Magtringene' på streaming. TJ Klune udkommer med en ny bog; Wolfsbane og det samme gør fortsættelsen til en af mine yndlingsbogserier i øjeblikket 'The Ballad of Never After' af Stephanie Garber.  


På bloggen har jeg indtil videre planer om følgende:

- En efterårslæseliste + løbende opdateringer

- En giveaway, hvor jeg giver en 'Fabeldyr'-bog væk

- En top 10 med bøger med efterårsvibes

- Halloween inspireret liste med paranormal bøger

- Og meget mere ...


SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig