torsdag den 22. september 2022

Fantasyfestivalen

 Fantasyfestivalen har mit hjerte <3.

I 2018 overtalte jeg Turbine (de var på ingen måde svære at overtale) til at de skulle have en stand på fantasyfestivalen. Siden 2018 har jeg stået på standen og i godt selskab, nemlig med min mand som har været så sød og fantastisk at han ville med mig alle årene. Det er vildt at se hvordan det har vokset sig større og større. 

Det hele startede i 2018:


2018:

Standen: lille 

Aktuelle titler: 'Væddermændenes nat' af Tobias Stenbæk Bro. 

Det skete:

Bogreception for Tobias Stenbæk Bro

Jeg interviewede Synne Kristine Eriksen på scenen.





2019:

Standen: mellem

Aktuelle titler: 

'Dødeklokken' af Synne Kristine Eriksen

'Blodets sti' af Tobias Stenbæk Bro

'Roser og violer' af Gry Kappel Jensen

'Kaldet fra Galathea' af Bettina og Nathali Liane. 


Det skete:

Jeg interviewede Gry Kappel Jensen på scenen. 

Og jeg interviewede også Tobias Stenbæk Bro på scenen.

Vi havde alt for få titler med. Meget blev udsolgt allerede ret tidligt om lørdagen. 

Vi havde bogrelease/bogreception/meetandgreet for alle aktuelle titler.

Jeg var gravid med Christian og vidste at jeg ikke ville kunne komme til fantasyfestival 2020. 





2020:

Fantasyfestivalen blev aflyst pga. corona. 

Det det blev ikke kun mig der missede festivalen, det endte alle desværre med at gøre. 



2021:

Standen: Stor

Aktuelle titler: 

'Natskygge' af Gry Kappel Jensen

'Arven fra fortiden' af Bettina og Natali Liane

'Af blod og støv' af Julie M. Day. 

Det skete: 

Jeg vandt titlen som årets danske fantasyforside med 'Arven fra fortiden' sammen med Bettina og Natali Liane. 

Gry Kappel Jensen vandt årets danske fantasybog med 'Natskygge'.

Bogreceptioner/meetandgreet for alle forfatterne






2022:

Ja, man skulle ikke tro det kunne blive vildere end i 2021 – men det gjorde det. I hvert fald for mig! Jeg udgav en rigtig bog! Ikke fordi papbøgerne ikke er rigtige bøger, men det er bare SÅ meget VILDERE at udgive 'Fabeldyr'


Standen: Stor

Aktuelle titler: 

'Venja del 1 og 2' af Gry Kappel Jensen

'Af ild og vind' af Julie M. Day. 

'Fabeldyr' af mig!

Det skete: 

Bogreceptioner/meetandgreet for alle nyudgivelser (også fabeldyr(!))

Jeg udgav 'Fabeldyr' 


Kæmpe tusind tak til alle der kom forbi for at købe bogen og få den signeret og taget billede. Kæmpe tusind tak for jer!









SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig