lørdag den 31. august 2024

Sommerlæsningsstatus - sommeren 2024

I dag er sidste dag i ferien og tid til at gøre status på årets sommerferielæsning.  Jeg er faktisk rimelig tilfreds. Selvom jeg har lavet en del tilføjelser og overspringslæsning, så har jeg trods alt også gjort et godt indhug i min oprindelige læseliste. 

Den sidste bog jeg gik i gang med, Sortørnens øje af Simon Zander, kan jeg ikke nå at blive færdig med i dag, som jeg ellers havde troet. Så det blev faktisk til fire bøger som jeg ikke nåede fra min liste. Men tilgengæld nåede jeg 18 ekstra bøger. En del af den stak var genlæsning af grafisk roman-serien Fables.

Mængden af bøger jeg trods alt fik læst i løbet af sommeren gjorde, at jeg måtte sætte mit Goodreads læsemål op til 60 læste bøger om året. Hvilket jeg tror passer meget godt til resten af året, hvor jeg skal i gang med mit store skriveprojekt. 

De fire bøger jeg mangler at læse har jeg tænkt mig at læse i løbet af efteråret – og af alle bøgerne jeg kunne have ventet med at læse, virker de her fire som de mest oplagte efterårsbøger.

 

 

 



SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig