torsdag den 12. september 2024

Ses vi på fantasyfesitvalen i år?

Jeg kommer også på fantsyfestivalen i år – dog skal jeg som jeg plejer mest af alt stå for standbemandingen på forlaget Turbines stand (S3). Men jeg vil vældig gerne hilse på dig, så jeg håber rigtig meget du kigger forbi hvis du har lyst. Hvis jeg ser travl og forvirret ud, så er det ok sådan jeg ser ud som standart den weekend, men det skal du altså ikke lade dig skræmme af.

Jeg har mine to Fabeldyr-bøger med (+ lidt pegebøger til de mindste læsere) til en super god messepris. I år har jeg også haft den kæmpe store ære og fornøjelse at lave årets danske fantasy-kop, som kan købes på Dansk fantasy-stand på M3. Salget af koppen går til at støtte den danske skrevne fantasygenre. Så det er da bestemt værd at støtte op om.

 

 

 


 

SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig