onsdag den 27. juli 2011

Ferielæsning

Jahh....!! Endelig har jeg ferie. Hvor jeg håber jeg kan få skrevet noget på min bog. Men... jeg skal altså også have lavet et lidt flottere blog layout, så mon ikke der er god mulighed for det.

Men her har du en ferie læsningsliste (bøger som jeg selv er i gang med at læse, samtidig)


God tid? Så læs:

A Discovery of witches af Deborah Harkness (På dansk hedder den Heksenat, og har været opkøbt inden den overhovedet var færdig, hvilket burde love helt vildt godt.)

A Game of Thrones af George R.R. Martin
(Du har sikkert hørt om serien, der gerne snart skulle komme til dansk fjernsyn. George R.R. Martin er blevet kendt som Amerikas svar på Tolkien, så det lover jo utrolig godt)

Knap så god tid? Så læs:

Ulveskæbner af Andrea Cremer i Nightshade serien (Lige udkommet i Amerika i dag, men jeg fik den i Danmark for flere uger siden. Det er en efterfølger af Natskygger, så læs den først, hvis du ikke allerede har læst den.)

The Notebook af Nicholas Sparks (Fantastisk film, så jeg går ud fra det er en fantastisk bog. Har sjældent grædt så meget over en film. Og så er det som den eneste af de anbefalede læsnings, en ikke fantasy bog, men det er dog en bog med kærlighed som hovedtema)


Der kommer en anmeldelse af disse når jeg får dem læst.

God ferie til jer alle!!
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig