lørdag den 31. december 2011

Hvad sker der i 2012?

I 2012 er der mange spændende til at se frem til, især i filmens visuelle verden, her er nogle stykker:


Twilight 4 del 2
Endnu ingen trailer til den, da den først kommer sidste på året i 2012. Det bliver et stort øjeblik når den sidste film i sagaen ruller igennem biografterne.


The Hobbit An Unexpected Journey
Kommer også først sidst på året, men for mig bliver det et stort øjeblik når den endelig kommer. Jeg glæder mig til endnu engang at møde Gandalf, men desværre kommer jeg ikke til at møde Viggo Mortensen, hvis karakter ellers er beskrevet og optræder kort i JRR Tolkins bog Hobitten.


Game of Thrones
Sæson 2, løber over skærmen i april i usa, og så er det jo spændende hvor lang tid der går før den kommer til Danmark. Det er en serie som jeg glæder mig noget så ubeskriveligt til. Især efter sådan en afslutning som de leverede i første sæson. Dog er jeg i gang med at læse bogen, og efter som serien følger bogen stort set til hver komma, så bliver den måske ikke så spændende for mig i året der kommer. Men jeg mener at jeg får det bedste ud af at læse bogen først, og så bagefter er det som regel også en stor oplevelse at få det visuelt. Ligesom med Twilight.




The Hunger Games
På dansk Dødsspillet. Jeg har endnu ikke selv læst bøgerne, men jeg ved der er utrolig mange derude som glæder sig rigtig meget til når denne film rammer biograferne sidst i marts.



The Dark Knight Rises
Filmen for dem der følger med i superheltenes verden. Min farvorit superhelt er helt klart Batman.



The Amazing Spiderman
Spiderman får en genindspilning, så det bliver lidt interessant at se. For det er jo ikke gået så langt tid at vi ikke kan huske de sidste. Jeg glæder mig dog til at følge den nye kvindelige heltinde, som er skuespilleren Emma Stone, som jeg synes virker som et frist pust i verdenen af superhelte-heltinder. Da hun har kant og ikke virker blond på nogen måder.




Underworld the Awakening
Mere lækkert vampyr-guf, dog i den lidt mere hardcore genre end Twilight sagaen. Måske kender du allerede de forgående film? Hvis ikke, så gør dig selv en tjeneste og se dem.



Snow White and the Huntsman
Efter vi har haft en udgave af Rødhætte (Red Riding Hood), så er tiden nu kommet til Snehvide. I året der kommer udkommer der to udgaver, denne og den nedenfor. Denne her udgave er med Kristin Stewart (Twilight), og virker til at være den mest seriøse udgave af de to. Øjenguf: Chris Hemsworth (Thor)




Mirror, Mirror
Er den anden af de to snehvide versioner. Denne er med Julia Roberts som den onde Dronning. Dette er den lidt mere humoristiske udgave, hvor alle 7 små dværge også er repræsenteret. Heri er der øjenguf af Armie Hammer og Sean Bean.



Jeg vil selv sørge for, forhåbentlig at lave en lige fordeling af reviews, gode råd, nyheder og generelle opdateringer hver uge her på bloggen.

Godt nytår til jer alle.
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig