onsdag den 11. juli 2012

Unearthly review




Clara Gardner har fornyligt fundet ud af at hun er kvart engel, og hun har et purpose her på jorden. En mening med hun er der, en opgave. Hun får visioner af en dreng der står ved nogle træer med en skovbrand i baggrunden. For at opfylde hendes mål, flytter hun, hendes mor og bror til en mindre by, hvor Clara finder fyren Christian hun skal redde. Han viser sig at være den mest populære fyr på skolen og han er selvfølgelig er han i et forhold med den mest populære pige. 

Bogen handler altså om engle, og jeg troede jeg ville hade den. Men OMG jeg elsker den bog. Cynthia Hand har en utrolig evne til at få os til at føle det hun vil have os til. Så det gør at man med det samme lever sig ind i Claras liv på godt og ondt.

Clara er utrolig godt skrevet. Motiver, drivkraft, tanker, svagheder, styrker - alt går op i en højere enhed.

Indtil videre har bogen mest fokus på romantik frem for fantasy delen, hvilket bestemt heller ikke gør noget. Skønne kærlighedsscener. Personlig er jeg VILD med Trucker. Så er det sagt. :0) Og ja det er endnu et trekants drama, men på en eller anden måde har den er noget nyt over sig... imponerende det kan lade sig gøre ikke? (Med alle de kærlighedstrekanter der findes på markedet ligenu) Men sandt.

Bogen er frisk og har et originalt tvist. Den bliver aldrig kedelig. Rigtig spændende. Man har helt opslugt når man er nået ind i ca. 1/4 i bogen.

I næste måned udkommer den på dansk hos Tellerup

KKKKKK - Kan stærkt anbefales hvis du er til kissing books.

Mit eneste problem er at jeg har svært ved at gå i gang med bog nummer 2, fordi jeg har læst at man kommer til at hælde mere til Christian. Hvilket jeg desværre også tror jeg gør, fordi Cynthia Hand er så dygtig at hun nærmest bestemmer over mine følelser. Så ved at læse bog nummer 2, så føler jeg at jeg bedrager Trucker. :0)
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig