lørdag den 29. december 2012

Bookish mål for 2013

.. og diverse andre.

Mit hovedmål for 2013:

Min plan for 2013 er at gøre min første bog helt færdig. Så den er klar til at sende til forlag i starten af december. For at opnå det vil jeg lave en specifik arbejdsplan. Så jeg altid kan se hvornår jeg er ved at være håbløst bagud. For jeg har en tildens til at udskyde ting og regne med at jeg kan nå dem. Men det skal være slut nu, så jeg regner med at poste min specifikke plan her på bloggen i starten af januar, det nye år. Så er det lige som lidt mere officielt. Og jeg regner også med at lade jer vide hvordan og hvor meget jeg når. ;0)

For at lave tid til skrivningen er der nok nogle ting jeg må indse at jeg skal droppe. Så jeg sætter kun målet til 75 bøger i hele året i år. Det er meget lavt og jeg regner helt klart med at overskride målet. Pointen med at sætte målet så lavt er at jeg så på nogen måde er fri for at tænke og stresse over det mål.

Jeg dropper pt kategori delen på bloggen, fordi den i sig selv tager rigtig lang tid når jeg skal til at lave den mere konkret. Men derfor kan jeg nu godt finde på at lave væsen-liser eller emne lister mv. Jeg er jo stor fan af lister, som den her post måske nok også vidner lidt om. ;0)

Jeg vil også droppe at være gymnastik træner når denne sæson er over. Egentlig synes jeg ikke det er seriøst nok hold jeg har til at det er sjovt og udfordrende og hvis det er mere seriøst så vil det komme til at tage alt for meget af min tid. Så det er med lidt tungt hjerte at jeg dropper det. Især fordi jeg har sådan et godt samarbejde med min veninde, som har samme hold. Og motionsmæssigt har det også været godt jeg ikke har siddet på min flade hele tiden. Så jeg tror jeg må wii-danse noget eller lavet noget hjemmelavet opvarmning/zumba. Det leder mig så videre til:


Mine personlige mål:

Det er også en af mine personlige nytårsforsætter. Leve mere sundt, spise normalt (ikke hoppe måltider over, og spise mere frugt og grønt) og ikke mindst motionere. Kort sagt passe lidt bedre på mig selv.

Mit næste personlige mål er at finde et nyt arbejde. Jeg har opsagt mit arbejde, pga. at jeg ikke kan holde til at se at chefen køre sin egen forretning i sænk, og at han overhovedet ikke vil høre på noget som helst fornuft. Det var hårdt at skulle gøre det efter 9 gode og udviklende år. Men omvendt så er tiden også til jeg skal finde nogle nye udfordringer. At tiden ikke lige er til at der findes et hav af jobs, tja.. det må jeg jo så desværre tage med. Så mit mål er også at lave en hjemmeside cv.



Blogmål og andre bookish mål:

75 bøger på et år. Som jeg har været inde på.

Minimum 8 af disse skal være klassikere og/eller bøger som er eller bliver filmatiseret i 2013.

Lave et nyt og snart MEGET tiltrængt pænere layout, jeg ved jo jeg kan. ;0)

15 af de 75 skal være debut-forfattere enten fra 2012 eller 2013.

Og så vil jeg lige tilføje en til, nemlig 7 bøger som er den sidste bog i en serie.

Jeg bliver selvfølgelig ved med at anmelde for forlag og forfattere, og prioritere dem højere end min nuværende læseliste. Da de jo også er mest relevant for mine læsere.
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig