tirsdag den 25. december 2012

Top 10 bedste bøger jeg har læst i 2012

Emnerne er udvalgt af The Broke and The Bookish, og er derfor ikke mine egne.

Dagens top ti emne kan vi selv bestemme, men for et par uger siden havde de denne: de bedste bøger jeg har læst i 2012 (Top Ten Books I Read In 2012) og på det tidspunkt synes jeg det var alt for tidligt for mig at lave den liste. Men nu kan jeg. :0) Jeg kan endda se at efter jeg har gået med bøgerne i hovedet i et halvtårs tid, at rækkefølgen har ændret sig siden jeg lavede listen om de bedste bøger i det første halvår.

Men her er min 2012 top 10 1/2 liste (10 styk er altså virkelig ikke nok):



De første tre ligger meget lige, alle tre bøger opslugte på rekort tid. De havde hele pakken og var også de tre der kom længst ind i mit boghjerte.




De næste tre bøger, fordi de bragte noget nyt og unikt til 2012:



De sidste fire, er ikke de første i en serie, men er i stedet endnu bedre efterfølgere:

 



Og så lige 1/2, nemlig en novelle:

SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig