søndag den 24. februar 2013

Fra papir til skærm #2

Der er flere og flere bøger der efterhånden bliver lavet til film eller tv-serier, især YA bøger er i øjeblikket ret populære. Har vi ikke alle en yndlingsserie som vi ville ønske vi kunne se på det store lærred? Så løbende vil jeg kommer med en post når der er sket noget nyt. Det kunne være udgivelsesdato, plakater, nye annonceret titler, castings, trailers mv.

 

Trailer

Endelig er Game of Thrones sæson 3 traileren klar. Yay!


 

Oscars 2013

Tv 2 sender for første gang, så længe jeg kan huske, Oscar uddelingen live. I aften. Så hvis du kan holde dig vågen i nat, så får du helt sikkert et fantastisk show at se. Sidste år havde de f.eks. Circus de Soleil til at optræde. Generelt kan jeg rigtig godt lide at se Oscar shows, og jeg skal da også se den i år, selvom jeg ikke rigtig føler for nogen af nomineringerne. Hobbitten er f.eks. kun nomineret til Makeup and Hairstyling, Production Design og Visual Effects. Hvilket ikke er helt fair de kun har de få nomineringer efter min mening. Det spændende bliver den danske Den Kongelige Affære. Se nomineringerne her: http://www.imdb.com/oscars/nominations/?ref_=hm_ad_t1



Nye billeder


Ender's Game har udsendt dette "still" teaser billede fra produktionen, mens vi spændt venter på traileren.





Instruktør tilknyttet filmen

(dvs. et stort skridt i den rigtige retning mod produktion)
Josh Boone bliver instruktøren der skal gøre John Greens populære bog:, The Fault in Our Stars til en succes.
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig