fredag den 12. april 2013

How Beauty Saved the Beast review

How Beauty Saved the Beast

Forfatter: Jax Garren
Serie: Tales of the Underlight #2
Sprog: Engelsk
Målgruppe: Voksne
Genre: Paranormal Romance
Udgiver: Carina Press


Tak til Netgalley og Carina Press for anmeldereksemplaret.

Fåes ikke på dansk.

Spoilers hvis ikke du har læst den første bog i serien, læs i stedet min anmeldese af første bog, under anmeldelser.





Goodreads:
Jolie Benoit left her old life behind to become an agent of the Underlight. Training under Sergeant Wesley Haukon, she’s honing her combat skills, all the while coping with the intense sexual attraction she feels for Hauk. She keeps their friendship casual, but when his high school sweetheart transfers into their division, Jolie finds herself grappling with jealousy.

The Underlight gave Hauk a purpose, but he can’t escape his past completely. The physical and emotional scars from the fire that killed seven fellow Army Rangers will mark him forever. Jolie sends his protective instincts into overdrive, but he’s convinced he’ll never be worthy of her love.

Hauk is determined to keep Jolie from harm. But when the Order of Ananke ambushes them with a new weapon that neutralizes Hauk, making him vulnerable, it’s Jolie who must tap into her hidden strengths to rescue him—or risk losing him forever…



How Beauty Saved the Beast er desværre endnu dårligere end den første bog. Den starter lidt for heldigt ud med at Jolie ligepludselig bliver optaget som hemmelig agent, det samme gør hendes butler faktisk! WTF!?

Bogen er kedelig, der er ikke meget kontekst. Kærlighedshistorien er også kedelig og fyld af dumme misforståelser eller tilfælde hvor de trækker følehornene tilbage, fordi hvis nu den anden gjorde sådan og sådan fordi at han/hun ikke kan lide mig. Det er sådan set det eneste der foregår på kærlighedsfronten. Suk.

Historien kunne være blevet hæderlig hvis man havde fokuseret mere på kærlighedshistorien og gjort bogen længere generelt. Den er alt for kort. Så det hele bliver i stedet for ikke rigtig til så meget, og derfor meget ligegyldigt. Selv humoren er ikke nær så god som i den første bog.

Min ærlige mening? Ødelæg ikke dit syn på Skønheden og Udyret med denne nærmest ligegyldige historie. Find en anden der er bedre!
SHARE:

1 kommentar

  1. Min mor mente egentlig, at min historie var en blanding af flere af mine yndlingshistorier, og jeg kan selvfølgelig heller ikke sige, at jeg ikke er blevet inspireret af historier, jeg godt kan lide, men jeg har aldrig tænkt, at min historie på den måde skulle ligne dem. Det var først, da min mor mente det, at jeg begyndte at se forskellige ting, der godt kunne sammenlignes med dem.
    Det lyder som en rigtig spændende bog, du har. Hvad hedder den? Den kunne jeg godt tænke mig at læse.

    SvarSlet

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig