mandag den 29. april 2013

Tapetet + bogudfordringsstatus



I april måned har jeg fået læst disse bøger:













Jeg håber at få læst disse bøger i maj måned: (Jeg fik ikke læst Luxe og Kragernes Rige i april måned, så den har jeg overført til majs læseplan)










 
Status på bogudfordringerne:


48 bøger ud af 80 er læst. Hvilket vil sige at jeg er dejlig langt foran, der er 2 måneder til jeg burde være halvvejs. Og jeg er allerede over halvvejs nu, så måske jeg burde sætte det læste tal op igen. Jeg venter lige og ser maj an.

12 nye forfattere. Der mangler jeg 6, altså også halvdelen. Så her er jeg også rigtig godt med.

15 debut forfattere fra 2012-2013. Her skal jeg læse 1,25 pr måned, for at nå målet. Ligenu har jeg læst 7, så indtil videre er jeg godt med her også.

9 filmatiseringer eller klassikere. Her har jeg læst 3, og jeg skal læse 0,75 pr måned. Så indtil videre er jeg fint med.

9 bøger der slutter en serie. Har jeg læst 4 stk. Så her er jeg også rigtig godt med.

6 romantisk fiktion der indeholder bryllupper. I denne kategori har jeg endnu ikke læst nogen. Så jeg må til i gang, da jeg gerne skulle have læst min. 1 på nuværende tidspunkt.
SHARE:

3 kommentarer

  1. Åh - Coraline! Den skal du altså glæde dig til. Jeg læste den for nylig og skrev en anmeldelse af den i dag. Det er virkelig en fin og dyster eventyrsfortælling, og Gaiman skriver intet mindre end fantastisk!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glæder mig virkelig også meget til at læse den nu, efter at have læst din anmeldelse. :0)

      Slet
  2. Hej Karin, tak for rosen! Du har dig også en alletiders blog. Read-a-ton finder sted igen til efteråret, så der har du rig chance for at være med. Sjovt er det i hvert flad.

    SvarSlet

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig