søndag den 21. april 2013

This Week #6

 

 

Ugens højdepunkter:

Mandag: Game of Thrones
Tirsdag: Fik to pakke med bøger, en jeg havde forventet og en jeg ikke havde forventet! Fik planlagt noget af min bog, som jeg synes er endnu bedre end den oprindelige plan! :0)
Onsdag: Fik endnu en pakke med endnu flere bøger. Har lavet verdens bedste playliste til min bog.
Torsdag: Fik skrevet og sendt kapitel 10 til beta-læser
Fredag: Snakkede 1 time med meget savnet veninde fra England og fik blomster af min søde kæreste
Lørdag: Fik skrevet og sendt kapitel 11 til beta-læser og nyder det fantastiske vejr.
Søndag: Det er somme det er sol OG dagen er ikke ovre endnu :0)

 

Ugens lavpunkter:

Mandag: Shit jeg skal have skrevet kapitel 10! Nåede det ikke.
Tirsdag: Husk kapitel 10. Hvorfor er der ikke nogen job at søge!!!! Nåede ikke kapitel 10
Onsdag: KAPITEL 10!!! Nåede det ikke... og er desuden bagud med min læseplan.
Torsdag: KAPITEL 10!!! & Kapitel 11. Nåede kapitel 10 men ikke 11.
Fredag: Skal nå kapitel 11 og så også lige kapitel 12. Nåede ingen af delen! Søgte en masse job og krydser en masse fingre og tær. Jeg er har indhentet min læseplan og er med.
Lørdag: KAPITEL 11!!! KAPITEL 12!! Nåede kapitel 11. Er bagud med min læseplan igen!
Søndag: Argh.. glemt det... Forfra, ny plan.

Hvordan har jeres uge været?



Ugens skriveri:

Tja.. som i kan se ovenfor, så er det gået lidt trægt, men alligevel går det faktisk rigtig godt. Jeg har druknet min betalæser med fire kapitler nu! :0) Det er første gang det er sket.
Den klogeste opdagelse i den her uge er nok at jeg har fundet ud af at jeg ikke kan planlægge mig ud af en bog, for så kommer jeg aldrig videre. Jeg bliver nødt til at arbejde mig frem for at se lyset. I går sendte jeg som jeg skrev kapitel 11 til min beta-læser, og det er faktisk et kapitel som jeg næsten havde det helt dårligt over at sende, men jeg ved jeg bliver nødt til at fortsætte før jeg kan gå tilbage og rette det der genere mig. Det er en forfærdentlig følelse, men det er bare nødvendigt.
Man skulle tro man fik mere tid når man blev ledige, men sådan er det bare ikke for mig.



Ugens interessante internetlæsning:

Ha! hahah... komisk... som om...
Det eneste jeg kan huske jeg studsede over var at hold da op... meget postyr over at Divergent har fået titel. Okay... et videoklip... siger du... hvor forfatteren siger titlen? Var det nu nødvendig? Hmm.. åbenbart. Vil I gerne se den? Okay, men så er i også selv ude om det. Den er her



Ugens man ved man er forfatter når...

... man bevidst vælger at høre sange der gør en vildt ked af det.
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig