onsdag den 12. juni 2013

Dag 12: Din mobil

Min mobil er næsten ikke værd at skrive noget om, jeg er nemlig af den type der beholder sin mobil indtil den nærmest ikke kan mere. Jeg har intet imod små skavanker som at mobil telefonen ikke kan slukkes, eller det der mangler noget af displayet. :0)
Jeg ved ikke hvad det er der gør, at jeg ikke kan skille mig af med den for en nyere model. Jeg har kun haft 4 forskellige mobiltelefoner, den første var en kæmpe farvestrålende Bosch og den næste var en Nokia 3210'er. Så var det en Nokia igen. Indtil da var det min opfattelse at en telefon bare skulle ringe og skrive sms'er. Indtil jeg fik min Iphone 3 som jeg har nu. Jeg kunne næsten ikke forstå hvordan man før har kunnet leve uden.

SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig