onsdag den 26. juni 2013

Dag 26: Dit favoritprodukt lige nu

Jeg kan godt lide at der står ligenu, for jeg synes ofte at det svinger meget hvad jeg lige synes er helt fantastisk. Ligenu er det helt klart den her mascara

Nemlig Lancômes Hypnôse precious (MY PRECIOUS!!) Cells. Jeg kan rigtig godt lide konceptet med at denne mascara ikke er så skadelig for øjnene, at man tænker på at pleje vipperne samtidig med at man gør dem flottere. Genialt! Ja faktisk skulle man kunne sove med den om natten uden at der skulle ske noget. Men nu er jeg jo selvfølgelig ikke så doven, så sådan noget sker jo aldrig for mig... hahaHA.. den var sjov ikke. ;0) Selvfølgelig falder jeg i søvn med mascara på nogen dage, derfor er det bare skønt at vide at det ikke gør så meget. Plus mine øjne har det så meget mere behageligt med den her mascara på. De svier ikke nær så meget som de har gjort.
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig