søndag den 30. juni 2013

Dag 30: Den bedste ting du ejer

Hmm.. min kat? Vi ved jo alle sammen godt at de jo ikke ejes af nogen andre end dem selv. Men han gør virkelig hverdagen mere blød og fluffy, så ham kan jeg bestemt ikke undvære.

Det næste der springer i hovedet er helt klart min computer. Hvor der ligger alle billeder, gamle skrevne historier, hjemmevideoer fra da jeg var mindre og af min søster og svigerfar som ikke er i mit liv længere. De er alle ting som er utrolig værdifulde og totalt uundværlige for mig. Derudover tilbringer jeg utrolig lang tid hver dag foran min computer. Faktisk tilbringer jeg længere tid med computeren end med katte, men han sover også ret så ofte. Og så er den jo også en stor del af mit arbejde. Der er ikke noget der kan få mig så meget op at ringe som når min computer driller.

Det er bare lige lidt finere at vise billede af Snuggy

SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig