søndag den 25. august 2013

This week #17

I går havde jeg en hel dag uden nogen blogpost, jeg kan slet ikke huske hvornår det er sket sidst at jeg ikke har haft mindst en om dagen. Men det var rigtig slemt i går men heldigvis er jeg kommet på penicillin, så nu går det forhåbentlig kun fremad. Men denne her uge har ikke været særlig produktiv hverken på skrive- eller læsefronten. Jeg har en af de sygdomme der gør at man ikke kan overskue at læse. Og det er bare de værste!! :0)

I løbet af ugen har jeg

Set Mortal Instruments, (skulle måske nok være blevet hjemme i seng)

Haft et mindre anfalde af tinitus.

Fået bekræftelse på at jeg skal på kursus i seks uge på Aarhus erhvervsskolerne, kurset hedder Ledelse i praksis.

Brugt en rulle køkkenrulle til snot

Kommet med i serierne Pretty Little Liars. Set to episoder af Braking Bad og droppet den igen.

Set My week with Marilyn, som så fik mig til at se en dokumentar om Vivien Leigh (Scarlett fra Borte med Blæsten

Hostet mine lunger op flere gange.

Set mere fjernsyn end jeg har gjort hele sommeren. Blandt andet dejligt gensyn med Nord og syd og venner. Jeg følger nu også med i Masterchef allstars og bagedysten.


Og fået disse fire bøger til anmeldelse, som jeg næsten ikke kan vente med at komme i gang med at læse.

SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig