fredag den 11. oktober 2013

Happy Ever After review

Happy Ever After

Forfatter: Nora Roberts
Serie: Bride Quartet #4
Genre: Contemporary romance
Målgruppe: Voksne


Denne bog er blevet læst som en del af min bøger-der-indeholder-brylluper bogudfordring.


Bogen er hørt på lydbog.











Dreams are realized in the eagerly-awaited fourth novel in Nora Roberts's Bride Quartet.

As the public face of Vows wedding planning company, Parker Brown has an uncanny knack for fulfilling every bride's vision. She just can't see where her own life is headed. Mechanic Malcomb Kavanaugh loves figuring out how things work, and Parker is no exception. Both know that moving from minor flirtation to major hook-up is a serious step. Parker's business risks have always paid off, but now she'll have to take the chance of a lifetime with her heart...



Det her var umiddelbart den bedste bog i serien. Jeg havde set frem til at læse om Parker Brown, men jeg må tilstå at den igen ikke rigtig levede op til mine forventninger. Men serien skulle jo læses færdig.

Jeg må tilstå at jeg nok er kommet dertil hvor jeg ikke bare kan nyde en 500 siders Nora Roberts kærlighedshistorie. Den skal ligesom indeholde noget mere end det jeg kan læse i de millioner andre af bøger der er i dens genre.

Det er nok derfor jeg befinder mig så godt i paranormal romance verden. Misforstå mig ikke jeg kan rigtig godt lide kærlighedsromaner, men der må meget gerne være blandet andre genre ind, fantasy, krimi, ckick lit, drama osv.

I Happy Ever After troede jeg at jeg ville få meget mere bryllup, men det fik jeg ikke rigtig. Det var en ren kærligheds historie. The one and only soulmate kærlighed og kærlighed til veninderne. Og så var bryllupsdelen deres arbejde. Ikke andet. Bum 500 sider. Så der blev masser af tid til at gabe lidt indimellem. Jeg var aldrig kommet igennem den hvis ikke det havde været fordi jeg hørte den på lydbog.
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig