søndag den 20. oktober 2013

This week #22

Hvor er ugen blevet af? Jeg ved det virkelig ikke. Hovedrengøring er en af punkterne. Jobsøgning en anden. Hvad med jeres uge?


Ugens læsning:




Billede af hvad jeg læser ligenu, med mit bonsai træ i baggrunden.

Den 5. bølge er overraskende god. Jeg var ikke sikker på jeg ville kunne lide den, men ordene sluger hinanden.

Venom viser sig at være et mord mysterium, som foregår i renæssance Venedig. Indtil videre meget god, jeg kan bare ikke rigtig lide fyren.

Sorte engle - også en positiv overraskelse. Men ligenu kan den gå begge veje. Den havde en meget overraskende start, men ligenu synes jeg godt der kunne begynde at ske noget mere igen.

Nattens skygge. Hekse, vampyrer, tidsrejse, historiske karaktere - hvad er der ikke at kunne lide her? Måske lidt handling?

Halo skal jeg til i gang med. Det er også en engle serie, som jeg har hørt rigtig meget godt om.



Ugens skrivning:

Med mit leder kursus veloverstået og bestået, så er der ved at være tid igen. Yay. Min bog ide har heldigvis videreudviklet sig i mit hoved og i notater så det har ikke stået helt stille. Jeg håber jeg i næste uge kan fortælle om hvor godt jeg er kommet i gang med at skrive igen. ;0)



Ugens link:

Jeg bliver seriøst nødt til at have karantæne for kickstarter. Nu har jeg fundet et spil der bygger på eventyr og myter!! So cool. Fairytale games. Med både steampunkt og zombie version. Jeg er fan!

Neil Gaiman om hvorfor læsning er vigtig

Smutter Dakota Johnson nu også fra Fifty Shades of Grey filmprojektet?

Game of Thrones SO funny, Bad lip reading, og der er et link til The Hunger Games nedenunder også.


SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig