søndag den 3. november 2013

Bogforum næste weekend... wiiii... Hvad skal du se?

Det er vidst efterhånden ingen hemmelighed at jeg elsker bogforum. Bøger i massevis. Hvad er der ikke at elske? :0)

Desværre synes jeg ikke der er et så godt program i år for ungdomslitteratur. Og det er synd. Det kunne også have været fantastisk hvis man lavede noget bogblogger seminar eller noget lignende som man gør det i USA. Eller okay, måske ikke ligesådan, for det er ENORMT derover. Det håber jeg kommer engang. Måske er det så småt ved at starte med Julia Lahme med Blogboggen under uret søndag kl. 14.40? Jeg har endnu ikke læst bogen, men overvejer klart at skaffe mig et eksemplar når jeg kommer på bogforum. Selvom jeg umiddelbart ikke har hørt så meget godt om bogen endnu.



Dem jeg har anmeldt på bloggen

Anja Hitz - Mig og min stjernefamilie. - Børnecenen, fredag kl. 12.00, signering kl. 12:30 Børnenes boghandel. Og igen kl. 13:40 er hun at finde Under uret.

Sabine Lemire - Julebogen - Akademiet, fredag kl. 12.00

Kirsten Ahlborg - Nice eller nederen 2 - Rød scene fredag kl. 12.00

Kenneth Bøgh Andersen er i øjeblikket højaktuel med Antboy, mød han fredag kl. 14:30 på Børnescenen, med efterfølgende signering kl. 15:00.

Jane Faerber - med kogebogen LCHF, spis dig mæt og glad, madscenen fredag kl. 16:30. Hun er også at finde søndag kl. 13:30 i Digitalt Forum v. Saxo.com

Lene Kaaberbøl - Vildheks 5 - børnescenen, lørdag kl. 14:00. Efterfølgende signering hos Alvilda kl. 15:00

Helle Ryding - Klintespind serien - Bellascenen, lørdag kl. 13:30, signerer efterfølgende hos Arnold Busck kl. 14:00. Hun er også at finde søndag, 15:00 på børnescenen. Hun signerer bagefter hos Børnenes boghandel.

Lotte Garbers en snak om hendes forfatterskab, lørdag kl. 17:00. Digital forum v Saxo.com.

Anders Morgenthaler - søndag kl. 11, hos Carlsen.

Camilla Wandahl - Søstre på de syv have, med Line Kyed Knudsen - K for Klara - Børnescenen søndag kl. 13:00. De signerer begge bagefter hos Børnenes boghandel.

Lise Bidstrup - Rakkerhulen - Børnescenen, søndag kl. 13:20. Hun signerer bagefter hos Børnenes boghandel.

Nicole Boyle Rødtnes - Elverskud - hos Alvilda, søndag kl. 13:30



Andre relevante i fantasy eller ungdomsgenren

Christina Ramskov - Fønixens hjerte, fredag kl. 15:00 - forlaget Mellemgaard.

Tellerup har umiddelbart ikke så meget med i programmet, men jeg kan forstå at der alligevel kommer til at foregå en masse på deres stand. Dennis Jürgensen signerer bl.a. bøger søndag kl. 12:00

Ida Ahrensback, Dronningens slægt - en fantasyroman, bogsignering fredag kl 16:00, forlaget Mellemgaard.



De store internationale navne

Chris Carter - Rødscene fredag kl. 11:30. Signering 11:40 hos Jentas. Han er der igen lørdag rød scene kl. 10:30. Signering kl. 11:15 hos Jentas.

Michael Dobbs - House of Cards - signering Arnold Busck, lørdag kl. 14:45. Han går på Gyldendals tranescene kl. 16:00.




Der er så mange flere der kan trækkes frem, og der er mange flere jeg selv skal se. Men hvis jeg fortsætter er jeg sikker på at jeg kommer til at gengive hele programmet. ;0)
SHARE:

7 kommentarer

  1. skal du derind alle dagene? I år bliver mit første bogforum, jeg glæder mig meget, skal dog kun derind lørdag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er der i hvert fald fredag og lørdag. Ville rigtig gerne søndag også, men jeg har lidt svært ved at få det til at gå op med Mortens aften.
      Ihhh.. første gang på bogforum? Du kan godt glæde dig. :0) Har du set programmet igennem?

      Slet
    2. uhh, jeg glæder mig. ja, har læst programmet - problemet er at jeg gerne vil høre nærmest det hele. Så vil forsøge at lave et program, men prøve på ikke at gøre det for definitivt. Jeg ville også gerne have været derude fredag, men bor i England, og er kun hjemme i 4 dage, så familien og vennerne skal jo også plejes..

      Slet
  2. Åh, jeg glæder mig til bogforum! Jeg skal kun derud om fredagen, men det skal nok også blive hyggeligt! Måske render vi ind i hinanden derude :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det kunne da være mega hyggeligt. :0)

      Slet
  3. Bliver spændende. Jeg skal også afsted for første gang i år. Det bliver om lørdagen, så glæder mig meget til at opleve det hele :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Kan jeg godt forstå, det er virkelig også en skøn oplevelse.

      Slet

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig