lørdag den 28. december 2013

A Winter's Tale juleanmeldelse

A Winter's Tale

Forfatter: Trisha Ashley
Genre: Realisme romance, chick-lit
Målgruppe: Voksne
Udgiver: Avon






















A charming romantic comedy about a hard-up single mum inheriting a stately home – and a host of headaches – The perfect novel for curling up with during the long winter nights.Sophy Winter is not your typical Lady of the Manor….When she unexpectedly inherits Winter's End - a crumbling mansion in the beautiful Lancashire countryside - it seems like all Sophy's prayers have been answered. She eagerly swaps life as an impoverished housekeeper in favour of her own team of staff.But Sophy quickly realises the challenge on her hands - the house is decrepit and its eccentric inhabitants are a nightmare. And once it is discovered that Winter's End played host to a young Shakespeare, the entire village of Sticklepond becomes curious about Sophy's plans, especially charming Jack Lewis. But is he really smitten by Sophy…or her newly-acquired cash?Meanwhile, Sophy’s gorgeous head gardener Seth is the strong and silent type. But does his passion bloom for anything beyond the horticultural?



Den her bog havde det omvendte problem end bogen Starry Night. I stedet for at være kort og forhastet var A Winter's Tale laaangtrukket og rent ud sagt kedelig til tider. Jeg kom aldrig til at føle med karakterne eller at leve mig ind i historien.

Ideen synes jeg var rigtig god, udførslen var der bare ikke. Det var virkelig irriterende at være vidne til. Så jeg kunne slet ikke nyde det positive ved A Winter's Tale.

Udover ideen så var det eneste positive ved bogen lokationen, nogle få gange stemningen og så sproget som det sidste.

Det er ikke en bog jeg vil anbefale andre eller en jeg selv kommer til at læse igen.

Julestemning var der heller ikke meget af. Faktisk var der næsten ingen. Det var den sidste julebog jeg læste i år, og jeg kan kun sige at jeg håber at min jagt på den gode julehistorie går bedre næste år....

Hvis du kender en god julebog, så må du endelig ikke holde dig tilbage med at fortælle mig om den.
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig