fredag den 27. december 2013

If I Return juleanmeldelse

If I Return

Forfatter: Sawyer Bennett
Serier: The 12 NA's of Christmas
Genre: Realisme romance
Målgruppe: 12 New Adult


12 Best Selling Authors. Skriver 12 New Adult uafhængige julenoveller.


















Would you wait?

College student, Hope Camden, is relentlessly serious, awkwardly shy and in complete need of taking a walk on the wilder side. At least, that’s what her sister tells her when she drags her off for an impromptu Christmas getaway in the Blue Ridge Mountains.

Hope’s plans to keep her nose in a book the entire vacation are thwarted when she meets Jack Freeman, the gorgeous and enigmatic Army helicopter pilot staying at the same resort. What was supposed to be a quiet Christmas holiday turns into a life changing event for Hope and Jack. The only problem? Jack is headed off to war, and there is no guarantee he will come back




If I Return valgte jeg ud af The 12 NAs of Christmas serien, fordi jeg var så glad for Christmas Catch. Det var mit forsøg på at redde julebøgerne for mig. If I Return havde tilmed fået gode anmeldelser. Så jeg var helt sikker på at det var en bog for mig.

Det var det ikke. Den er ellers skrevet rigtig godt, og jeg kan godt forstå hvorfor der er så mange der kan lide den. Det jeg ikke kunne lide ved den var Hope og Jack. De to hovedpersoner. Jeg synes de hver især gjorde/sagde nogle lidt irriterende og for mig utilgivelige ting. Jeg følte i hvert fald ikke med dem. Faktisk sad jeg og håbede på at Hope ville finde sammen med fyren der sagde hej i starten i baren.

Der er virkelig heller ikke særlig meget jul over novellen. Så øvøv. Ingen god julehistorie til mig.

I morgen kommer sidste julebogsanmeldelse, og så er der jo desværre heller ikke rigtig jul længere. Så jeg må vente til næste år på at fortsætte jagten på den gode julehistorie.
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig