torsdag den 26. december 2013

Starry Night: A Christmas Novel juleanmeldelse

Starry Night: A Christmas Novel

Forfatter: Debbie Macomber
Genre: Realisme romance
Målgruppe: Voksne
























’Tis the season for romance, second chances, and Christmas cheer with this new novel from Debbie Macomber.

Carrie Slayton, a big-city society-page columnist, longs to write more serious news stories. So her editor hands her a challenge: She can cover any topic she wants, but only if she first scores the paper an interview with Finn Dalton, the notoriously reclusive author.

Living in the remote Alaskan wilderness, Finn has written a mega-bestselling memoir about surviving in the wild. But he stubbornly declines to speak to anyone in the press, and no one even knows exactly where he lives.

 



Det er en alt for kort og meget forhastet kærlighedshistorie, med dens cirka 250 sider, hvilket gør Starry Night en anelse urealistisk. For mig er der næsten ikke noget værre end en forhastet kærlighedshistorie - så kunne man lige så godt have ladet være.

Til trods for at handlingen halter, så er bogen skrevet godt. Så jeg slugte alligevel bogen på ingen tid. Personbeskrivelserne er der i hvert fald ikke noget i vejen med.

Selvom bogen har et fantastisk flot julebogcover, så synes jeg det er begrænset hvor meget jul der er over bogen. Det er der heller ikke rigtig været plads til. Desværre.

Jeg synes jeg har været utrolig heldige med julebøgerne i år. Eller også stiller jeg bare for store krav til hvor julet en julebog skal være.

Så hvis ikke man er for kræsen hvad angår julestemning, er det her en meget sød, sjov og hurtigt læst julehistorie.
SHARE:

1 kommentar

  1. bookmarked!!, I love your site!

    Also visit my site :: she said

    SvarSlet

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig