mandag den 6. januar 2014

Nye bøger til biblioteket - december 2013

Disse fysiske bøger har været en tur gennem min pakkepostkasse, eller taget med hjem i en pose og fundet vej ind på en hylde på biblioteket i december måned. (ebøgerne er for mig umulige at holde styr på, så disse er kun de fysiske)




Bøgerne jeg har fået i julegave, kan ses her




Selv købt












Anmeldelseseksemplar fra Saxo.com


















Anmeldelseseksemplar fra Politikens Forlag


















Anmeldelseseksemplar fra Skriveforlaget


SHARE:

2 kommentarer

  1. Hvor har du købt mange skønne bøger! Synes du ikke også, 'The Novel Cure' er helt genial? :'D Og åh, GLÆDER mig til at høre din mening om 'I Capture the Castle'!

    'Grimm Tales' og 'Vivien's Heavenly Ice Cream Shop' er jeg også selv spændt på at læse :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo "The Novel Cure" er helt fantastisk genial! Og hvor jeg dog elsker at klikke ind på din blog og få sådan nogle fede overraskelser. Også lidt dyrt må jeg tilstå. :0) Men dejligt!

      Slet

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig