fredag den 31. januar 2014

Status januar 2014

Skrive-måned:

Jeg har faktisk slet ikke skrevet noget i den her måned. Det er delvist fordi jeg ikke har haft tid og delvist fordi jeg gerne vil lade det ligge lidt, så jeg kan se på det igen med friske øjne.


Læse-måned:

15 bøger blev det til i januar måned.
1 slutter en serie
0 genlæste
1 New Adult
0 biografier
0 bøger om at skrive
3 bøger der er for dårligt jeg ikke har læst

Og 5 bøger til anmeldelse

Så alt i alt en meget god læse-måned



Månedens, for mig, to smukkeste bøger



Med disse to bøger er det ikke så meget coveret der vinder som bogens fulde udtryk. The Alchemist har blandt andet det smukkeste guldtryk.


Månedens, for mig, to grimmeste bøger



I går var i dag i morgen kan jeg ikke lide designet på. Det virker for tilfældigt opsat. Sort engle er den grafisk typografi dårligt opsat. Jeg kan rigtig godt lide illustrationen den er fed. Men typografifejlen er en alvorlig fyfy fejl i den grafiske branche. Så der er jeg nok lidt miljøskadet. For det første man ser er et smukt smukt billede.


Månedens, for mig, to bedste bøger


Det har været svært kun at vælge to. Det blev Austenland og North and South fordi at Austenland var en kæmpe positiv overraskelse og jeg slugte den på ingen tid. Jeg synes det var genialt fundet på og selvom den havde nogle issues så elskede jeg den for det den var; Underholdning på et højt plan. North and South fordi jeg bare virkelig elsker den historie. Den er fyldt med enorme følelser og store værdier. Harry Potter - page to screen og The Alchemist var de to andre bøger jeg overvejede til kategorien, men de to andre vandt i dag. Så må vi se hvem der vinder på sigt.



Månedens, for mig, to dårligste bøger


Disse to bøger har de laveste ratings af alle de bøger læst i januar.
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig