søndag den 30. marts 2014

This week #36

Første forårsmåned er nu ved at være slut og vi nærmer os sommeren ligeså stille, og nærmere mit bryllup. Ihhh... det er nærmest lige om hjørnet! I den her weekend, har vi fået styr på musikken, langt om længe, og vi har også en god ide om hvilken stil og tema brylluppet skal have. Og vi har ikke mindst også fuldstændig styr på bryllupsrejsen. :0)

I ugen der gik har jeg blandt andet været syg. :0( Hvilket har betydet at jeg endnu engang har måttet melde afbud til min læseklub. Det er ved at blive et dårligt mønster, og det er så træls, for der er ikke noget mere hyggeligt end at møde de andre bogbloggere og snakke om bøger. :0)

I dag startede jeg simpelthen morgen med at bestille en masse tøj, mens min forlovede støvsugede hele hytten. Det er da en god fordeling ikke? ;0)



Ligenu læser jeg Half Bad og Huset i himlen, og jeg er splittet. For jeg er drevet af dem begge, så det er svært at vælge. Hvilket altid resulterer i mindre læsning og det er så mærkeligt når man faktisk ikke ønsker at lave andet end at læse de her to bøger.



Hvad læser du ligenu? Og er det godt? :0) Har du oplevet at have to bøger du rigtig gerne vil læse på samme tid? Og så faktisk ende med at læse mindre som følge deraf?
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig