søndag den 13. april 2014

This week #38

Igen har det været en weekend i bøgernes tegn, nemlig med ordkraft i Aalborg. Der var så utrolig meget spændende på programmet, men jeg har været alt for sent til at opdage det igen i år, så jeg havde lavet andre aftaler. Så dumt. Nå, men bedre held næste gang. Så nu vil jeg bestemt ikke glemme det næste der sker, nemlig Dewey's 24 hour Readathon, som sker den 26 april - altså lige om hjørnet. Så jeg kan vidst godt begynde at finde nogle sindssyg spændende bøger frem.

I weekenden har vi set på min forlovedes brudeklæder. Jeg hepper på at han skal i kjole og hvidt, for det ser faktisk skide godt ud til ham. Han ved det ikke selv endnu, så jeg bliver ved med at vise ham de smukke billeder af ham selv indtil han siger ja. :0) Han er som taget ud af den gamle danske film: En herre i kjole og hvidt. ... Jeg får en helt ustyrlig lyst til at se gamle danske film nu lige pludselig... hmmm....


Bøgerne:

Ligenu læser jeg de her tre bøger








Jeg er først lige gået i gang med dem, men jeg synes simpelthen de er fantastiske alle tre.


Har i haft en dejlig uge? Læser i noget godt?

SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig