onsdag den 18. juni 2014

Slip mig fri

Slip mig fri

Forfatter: J. Kenner
Serie: Stark trilogy
Målgruppe: Voksne
Genre: Erotik
Udgiver: Politikens Forlag


















Han var manden, jeg ikke kunne undvige, og han var manden, jeg ikke kunne modstå. ‘Damien Stark kunne få det, lige som han ville med enhver kvinde, han mødte. Han var sexet, selvsikker, uforskammet velhavende og i den grad vant til at få sin vilje.
Han fik alt, hvad han pegede på. Og han ville have mig.Tiltrækningen mellem os var ikke til at tage fejl af. Næsten ude afkontrol. Men lige så meget som jeg længtes efter at blive hans, lige så meget mærkede jeg tyngden af hans krav. At give efter for Damien betød også, at jeg ville skulle afsløre sandheden om min fortid – og risikere at miste



Slip mig fri, er en af de bedre skrevne historier indenfor den erotiske genre. I hvert fald sprogligt. Jeg ved ikke om det er fordi jeg er ved at nå et punkt hvor jeg har læst for mange i den genre, men jeg synes 'Slip mig fri' var lidt kedelig. Der sker ikke rigtig noget nyt som jeg ikke har læst før, og handlingen synes at være en lidt dårlig kopi af andre i dens genre. På mange måder føles det lidt som om J. Kenner har taget alt det gode ud af genren, og bare har lavet en tør kærlighedshistorie.


Jeg synes lidt der er ved at tegne sig et billede af den samme skabelon, som så kun afviger i hvordan paret mødes eller hvordan de indgår aftalen, og som J. Kenner har valgt at løse det her, så mister jeg faktisk lidt respekten for karakterne. Jeg synes det er lidt nogle mystiske valg af karakterne der gør at de for mig kun føles fiktive.


'Slip mig fri' er på den positive side skrevet godt, men den er i bund og grund lidt kedelig. Jeg kan godt være nervøs for den retning historien er på vej i. Men det kan kun tiden vise. Jeg vil i hvert fald hellere anbefale alle andre erotiske romaner jeg har læst indtil videre frem for den her. Måske lige med undtagelse af Crossfire serien.
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig