fredag den 11. juli 2014

Død for verden

Død for verden

Forfatter: Charlaine Harris
Serie: Sookie Stackhouse #4
Originalsprog: Engelsk
Genre: Paranormal - vampyrer
Målgruppe: Voksne
Forlag: L&R






















Nytårsnat kører Sookie hjem fra arbejde og ser en nøgen mand løbe langs vejen i mørket og kulden. Det viser sig, at den stakkels mand ikke har det fjerneste begreb om, hvem han er. Men det har Sookie til gengæld. Den nøgne mand er vampyren Eric Northman. Og han er langt fra sig gamle jeg. Eric er venlig, blid - og meget bange.; dem, som fjernede hans hukommelse, er nu ude efter hans liv.


Det her er den absolutte bedste bog i True Blood serien indtil videre!! Ingen tvivl om det. Den nød jeg virkelig. Eller skulle jeg sige Eric nød jeg virkelig? Jeg er i hvert fald ikke et øjeblik i tvivl om at han har en hel del med det at gøre. Hvilket er lidt ironisk når han jo faktisk slet ikke er sig selv. Eller måske var det fordi Bill faktisk var meget lidt med?

Jeg elsker at universet er ved at åbne op og jeg kan mærke at vi så småt er ved at indhente serien, og så kan jeg ikke længere drage sammenligninger. Jeg er i hvert fald virkelig glad for den drejning serien nu har taget.

Jeg synes kombinationen med det overnaturlige, det mystiske og kærlighedshistorierne er en helt fantastisk. Det er helt sikkert også det at den er blevet så populær på. Så nu krydser jeg bare fingre for at historien fortsætter på samme spor.
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig