lørdag den 9. august 2014

Vinderne af bryllupsdags giveaway

I dag er det præcis en uge siden at jeg sagde ja (JA TAK!) til min mand, og jeg føler faktisk stadig at jeg først er lige ved at komme mig over de fantastiske indtryk. Jeg har også haft masser at se til her lige efter, og det synes jeg at jeg kan mærke en smule på helbredet. Så i dag bliver en kort giveaway udtræknings-indlæg.
 
Min mand (skønt at kunne kalde ham det, selvom jeg personligt ikke er så vild med kone. Eller frue. Kan faktisk bedre lide hustru hvis jeg skal vælge...). Vinderne har også fået direkte besked på mail.
 
I øvrigt tusind tak for ALLE bryllupshilsnerne!! :0)
 
 
 
 
Vinderen af Huset på Longbourn (Sponsoreret af Gyldendal) er....
 
 
Julia
 
 
 
 
 



Vinderen af Jellicoe Road (Sponsoreret af Høst & søn)
og Den mystiske kiste (Sponsoreret af mellemgaard) er....
  
 
Celine



Stort tillykke til jer!!
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig