torsdag den 29. januar 2015

Giveaway - VINDER!



Så blev det tid til at trække en vinder af denne virkelig fantastiske bog, Af Liane Moriarty - Min Mands hemmelighed. Bogen er sponsoreret af Politikens Forlag.

Men først og fremmest vil jeg lige sige TUSIND! tak til alle de dejlige fødselsdagshilsner - det varmer så meget på sådan en kold januar måned. Der hjælper ord ofte langt bedre end stearinlys. Og jeg håber vinderen vil finde en masse varme fra 'Min mands hemmelighed'.

Og tak for jeres inspirerende svar på den bedste bog i har læst i 2014. Det var rigtig dejligt med noget inspiration. Men nu til en vinder...

Til formålet har jeg brugt random.org til at finde en tilfældig vinder.

Dada... da. dam!!!

Vinderen er....

(trommehvirvel)


Iben


Stort tillykke!! En mail er på vej til dig. Rigtig god fornøjelse med bogen.

Tak til alle jer der deltog.
SHARE:

1 kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig