torsdag den 19. februar 2015

Februar sidst

 
 
Februar sidste år var fyldt med en masse spændende, vidunderlige og lykkefremkaldende fremtidsplanlægning. I den helt store stil faktisk.
 
 
Min praktikperiode hos Turbine sluttede i februar, og blev afløst af et fuldtidsjob med start marts. Det var nu slut med masser af tid, men til gengæld blev det starten på et drømmejob. Siden jeg startede med at uddanne mig til grafisk designer har jeg drømt om at sætte bøger op. Jeg havde gjort en smule på freelance basis, men nu skulle jeg til at gøre det til en hverdagsting. Og hvilken vidunderlig hverdagsting!
 
Den 1. februar blev en af mine freelance bogcovers offentliggjort og udgivet. Her et billede af hvor jeg blogger om det.
 



Bryllupsplanlægningen er i fuld sving. Jeg er ude og prøve brudekjole i Aarhus og vi bestiller en limousine til at transportere os på dagen.





Primært brugte vi dog mest tid på at planlægge og bestille bryllupsrejsen, men den planlagde vi nærmest også ned til mindste detalje. Turen skulle gå et smut til Niagara Falls, herefter Washington og til sidst en uge i New York.









Fordi man aldrig kan få nok af gode ting, så brugte jeg meget af februar måned på at forsøde tilværelsen ved at anmelde kogebøger. Kogebøger elsker jeg at anmelde, fordi jeg altid udvælger en tre opskrifter jeg skal prøve. Jeg har min helt egen hyggelige proces. Det er altid lækkert at prøve noget nyt og det er en fantastisk måde at gøre det på.




På den boglige front, blev der desuden holdt læseklubmøde i Aalborg. Jeg fik læst 14 bøger sidste års februar - hvoraf 6 af dem faktisk var børnebøger. Jeg genlæste den første bog i Hunger Games og læste min første bog nogensinde af Stephen King - nemlig hans bog om at skrive, som også er biografisk.

Februar var også måneden hvor jeg fik to kæmpe amazon kasser ind af døren. (Det var før de satte fragtpriser på). Den ene var en lidt gammel forudbestilling og den anden var lidt impuls agtig - a la fejre mit nye job.

 





Skriveriet står lidt stille fordi jeg får min historie lidt på afstand, så jeg kan se på den med nye øjne. Dog fik jeg stadig nogle betalæser-kommentarer ind løbende, og det er jo dejligt.
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig