mandag den 8. juni 2015

10 ting i juni

Juni måned er vores første sommermåned og selvom jeg lige er kommet hjem fra 30+ grader, så føler jeg nu jeg er kommet hjem til et dejligt vejr og kommer til at gå en skøn sommer i møde.

Her er 10 ting som jeg gerne vil nå i juni måned:




1. Jeg fik ikke læst Serena i maj måned, så den overføre jeg til at jeg skal have læst den her måned i stedet. Jeg ved ikke hvad der er med mig og den bog!

2. Forsøge mig med at lave endnu en vlog eller to til bloggen - da jeg synes nogle af bøgerne jeg gerne vil vise fortjener at blive vist gennem video.

3. Jeg er dårlig til håropsætninger og jeg vil så gerne kunne en nem hurtig og smart en. Så det håber jeg at Fletninger, knolde og snoninger kan hjælpe mig med.




4. Så skal jeg stemme sammen med resten af Danmark og krydse fingre for den rigtige regering.

5. Grille med vennerne. Dansk mad og dansk sommer er nu endnu bedre når man har været 14+ dage i udlandet.

6. Jeg skal finde de helt rigtige pladser til vores nye Harry Potter merchandise, og forsøge at sige til mig selv at det jeg har er rigeligt.

7. Læs bøger med sommertemaer. Jeg elsker sommertemaer, og jeg læste alt for få sidste år.

8. Lav scrapbog over vores ferie, for at bevare ferieminderne på bedst tænkelige måde.

9. Jeg opdagede at jeg kun mangler en bog for at have læst alt det John Green har udgivet, så den skal jeg da have læst - på trods af at forfatteren selv i forordene skriver at han beklager kvaliteten.



10. Nu er vi snart halvvejs i året, så jeg vil forsøge at kigge på sidste halvår og forsøge at sætte mål for resten af året, så jeg ikke føler at den er forsvundet lige så hurtig som jeg føler det her første halvår er. Og give mit skriveri endnu mere plads, for det er nu engang noget jeg elsker at gøre!

SHARE:

2 kommentarer

  1. Den der hår -bog, hvor ser den fin ud. Den kunne jeg godt bruge lang tid på!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har jeg også allerede gjort. Den er bare SÅ fin! :0)

      Slet

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig