lørdag den 6. juni 2015

Fra papir til skærm #23

Jetlag er en bitch, så derfor kommer dagens indlæg lidt sent. Her er nyt om bøger der bliver filmatiseret.




Der findes en liste over 40 boglige film i 2015, jeg synes dog de mangler Wild, så listen er måske ikke sådan helt 100%, men den er alligevel meget oplysende. I kan se den her

Eddie Redmayne skal spille hovedrollen i den nye filmserie fra J.K. Rowling - Fantastic Beast, som Newt Scamander.

Artiklen her handler godt nok om uoverensstemmelser over live-action den lille havfrue. Jeg vidste ikke engang at sådan en var på arbejdsbordet. Jeg er mega begejstret!

Shadowhunters tv-serie teaser er meget kort og lidt ligegyldig, men om ikke andet så bekræfter den da at serien kommer.






Maze runner the Scorch Trials trailer
 



Papertowns trailer
 
 
 
 
 
 
 
 
Nye boglige tv-serier der rammer USA i efteråret 
 
 
 
 
Limitless bygger på en bog af Alan Glynn (der har også været en filmatisering, som jeg synes var rigtig god)
 
 
 
 
 
Supergirl, der selvfølgelig bygger på DC's Supergirl tegneserier. ENDELIG en kvindelige superhelt. Please lad dem ikke fucke den her serie op. *krydser fingre.
 
 
 
 
 
DC’s Legends Of Tomorrow lyder super fed.
 
 
 
 
 
 
The Frankenstein Code bygger på Mary Shelleys klassiker.
 
 
 
 
 
SHARE:

2 kommentarer

  1. Der kommer godt nok mange, forhåbentligt, gode film i år!
    Tak for linket til listen - nu fik jeg lige opdateret hvad jeg skal nå at læse, inden jeg skal se de forskellige film. :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja selv tak. Det er nemlig en rigtig god liste - der var flere jeg ikke lige havde styr på. :0)

      Slet

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig