tirsdag den 1. september 2015

Alessandra


 

Alessandra

Forfatter:
Serie: Omega Beginnings miniseries #1
Genre: Novelle, fantasy
Målgruppe: Unge og opefter






Novellen fås ikke på dansk

Kan ligenu fås gratis på kindle her



Five-year-old Alessandra is obsessed with Disney movies, tea parties and just wants a real birthday party for once in her life. But normal kids don’t bring their toys to life for afternoon tea or see the colorful threads of magic and energy clinging to everything around them.

Normal kids don’t know that gargoyles feel pain, either, or invite one to live in their closet.

On her sixth birthday, Alessandra begins to learn the truth. She’s special, and the men in the black van are coming for her.



Alessandra er en lille gratis novelle der handler om en lille pige med magiske kræfter. Jeg faldt tilfældig over historien en dag og opdagede at der var skrevet seks små noveller som optakt til den bog der udkommer her i oktober: Omega. - Som jeg synes lød super spændende. Så jeg forsøgte mig frem med denne første novelle.

Jeg elsker ideen og fantasien der er bag historien, dog havde jeg lidt problemer med fortæller synsvinklen, som jeg ikke fandt helt troværdig. Jeg har så opdaget at Lizzy Ford har udgivet over 40 bøger og er total produktiv selv-udgiver, på sit eget forlag. Hvilket gør mig lidt nervøs, for slipper hun så historierne lidt for hurtige, før hun gør dem færdige?

Umiddelbart så kunne jeg godt finde på at læse de 5 andre små korte noveller, og så læse Omega når den kommer.



SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig