fredag den 2. oktober 2015

Status september 2015

Hold da op, det var da en sørgelig omgang læsning jeg bedrev i september måned. 3 bøger, kun. Det er nærmest en rekord på lavest antal læste bøger på en måned for mig. Det skyldes nok to ting. Jeg plejer altid at have en nedgang efter en måned hvor jeg har læst utrolig meget, og både juli og august var på 20 + bøger hver. Det andet er at jeg faktisk har gang i flere bøger ligenu, som jeg egentlig er langt med, men fordi jeg er ret vild med dem alle, så har jeg svært ved at finde ud af hvilken jeg skal læse videre i, hvilket så ender i at jeg ikke vælger noget overhovedet. Super dumt ikke?





Hvad jeg ved med sikkerhed af Oprah Winfrey
The Name of the Wind #1 af Patrick Rothfuss
Forbandelsesbryder #2 af Gail Carriger



Så det giver faktisk ikke ret meget mening at lave en rating på flotteste cover eller mest skuffende bog, når der er så lidt. Dog vil jeg sige at den bedste bog for mig i måneden (af disse tre jeg fik færdiglæst) er 'The Name of the Wind'.

Heldigvis er jeg godt med på mine bogudfordringer og samlet årslæsning. Men så kan jeg da i det mindste komme til bunds med mine anmeldelser. ;0)

Jeg håber du har haft en bedre september læsemåned end jeg.
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig