tirsdag den 29. december 2015

Baby it's cold outside



 


Baby it's cold outside

Forfattere: , , ,  og
Genre: Novellesamling - kærlighed, jul og erotik
Målgruppe: Voksne
Ebog læst på mofibo







New York Times and USA TODAY bestselling indie authors Jennifer Probst, Emma Chase, Kristen Proby, Melody Anne, and debut author Kate Meader come together to write a sizzling romance anthology.


På grund af alle de nye ting der sker i mit liv i øjeblikket, så fik jeg faktisk kun læst en julebog i år, til min store fortrydelse. Især fordi den her julebog faktisk ikke var særlig god. Jeg havde forventet små søde kærlighedshistorier, og havde ikke været opmærksom på at det var kærlighedshistorier med erotik. Problemet med julenoveller der også skal indeholde ny forelskelse, og sex-scener er, at der ligesom ikke er plads til ret meget jul - der er faktisk ikke engang rigtig plads til at kærlighedshistorien kan udfolde sig naturligt. Den eneste måde det næsten kan lykkes på er hvis karakterne har haft en fortid sammen før, men den model bliver ret kedelig at læse i længden.

En af historierne havde sågar brugt den klassiske 'A Christmas Carol', hvilket afgjort gjorde den julet, men omvendt findes der efterhånden bare så mange fantastiske versioner af den historie, som jeg hellere vil læse, fremfor at finde den i en erotisk novellesamling.

Så novellesamlingens store problem er at den forsøger at presse for mange elementer sammen på ganske få sider. Hvilket gør at den ikke lykkes på nogen områder.



SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig