søndag den 7. august 2016

Fra papir til skærm #30

Indlægget hvor jeg skriver hvad der sker, siden sidst, indenfor 'bøger-der-bliver-lavet-til-film-eller-serier-verdenen'


Der har lige været Comic con i San Diego så nettet er fyldt med spændende filmnyheder. Her er dem jeg er faldet over indtil videre plus et par ældre nyheder jeg endnu ikke har fået delt:


Fedt hvis det er rigtigt at teaterstykket Wicked bliver til en film - det er den bedste musical jeg har set ud over Phantom of the Opera

Nu er det officielt - Vampire Diaries slutter med 8 sæson - jeg faldt selv af for et par sæsoner siden.

Hovedrollerne er fundet i Everything, everything (på dansk: Alt eller intet) - hvilket må betyde at nu er det officielt ved at blive til noget.

Flere casting nyheder - denne gang på filmatiseringen af 'Wonder'

Darkest Minds bliver muligvis filmatiseret

Wow, X-men kommer som en tv-serie - I like

Divergent seriens sidste film Ascendant kommer ikke i biograferne men bliver lavet som en tv-serie - grundet virkelig dårlig økonomi fra den sidste film - måske ikke så overraskende, jeg forstod personlig aldrig hvorfor sådan en dårlig bog (Allegiant) skulle have to film

Sony har købt filmrettighederne til This Savage Song som lige er udkommet

Marvel går helt amok med superhelte tv-serier, nu vil de samle Daredevil, Jessica Jones, Luke Cage og Iron Fist i en tv-serie som de kalder: "The Defenders". Og alle fire skal (nogen har allerede) deres egen tv-serie.







Har I set den her!? Den har været fremme noget tid, og WAUV den er flot - jeg glæder mig sådan til den rammer biograferne.





I forbindelse med Comic con i San Diego har vi fået en ny trailer til 'Fantastic beast' - det er nok den film i år jeg har set absolut mest frem til.







Også i forbindelse med Comic con er der kommet et lille teaser glimt af Justice League - endnu en superhelte film med ekstra mange superhelte. Men den her håber jeg virkelig bliver awesome. Igen man skulle ikke tro det kunne gå galt med Wonder Woman, Batman og Superman vel?








Nu vi snakker om Wonder Woman, så får hun jo sin helt egen film også, og den her trailer blev også offentliggjort på comic con.







OMG den her trailer til filmatiseringen af 'A Monster Calls' fik mig til at græde - hvordan skal det dog ikke ende når jeg skal se hele filmen ...






Neil Gaimans 'American Gods' tv-serie har også fået en trailer. Jeg skal helt klart se den her tv-serie. Den har en enorm fed casting.








Sidst men bestemt ikke mindst. Ny sæson af Sherlock er på vej, wiiiii ... og her er et sneak peak.
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig