tirsdag den 18. oktober 2016

P.S. I Like You





P.S. I Like You

Forfatter: Kasie West
Standalone / selvstændig historie
Genre: Realisme, kærlighed
Målgruppe: YA og opefter
Læst på engelsk
Bogen fås endnu ikke på dansk


While spacing out in chemistry class, Lily scribbles some of her favorite song lyrics onto her desk. The next day, she finds that someone has continued the lyrics on the desk and added a message to her. Intrigue! Soon, Lily and her anonymous pen pal are exchanging full-on letters—sharing secrets, recommending bands, and opening up to each other. Lily realizes she’s kind of falling for this letter writer. Only, who is he? As Lily attempts to unravel the mystery and juggle school, friends, crushes, and her crazy family, she discovers that matters of the heart can’t always be spelled out…


Åh.. hvor jeg dog elsker Kasie Wests bøger. På trods af at jeg ved første øjekast ikke helt brød mig om bogens koncept (det med at møde kærligheden via anonym brevudveksling) så fik hun mig godt nok solgt fuldstændig på historien under læsningen.

Årsagen skal primært findes i persongalleriet. Jeg elskede persongalleriet! Det var fantastisk, og jeg er nærmest sådan helt øv over at der ikke er en fortsættelse. Jeg vil rigtig gerne tilbringe mere tid sammen med de her personer.

Mine eneste anke er at bogen var for forudsigelig, og det er ellers noget af det jeg normalt elsker ved Kasie Wests bøger – at hun går anderledes veje. På trods af det nød jeg dog til fulde læsningen og ser rigtig meget frem til den næste Kasie West bog der udkommer til februar.




SHARE:

2 kommentarer

  1. Ja tak! Og hvor er jeg glad for, at du kan lide den. Så vil jeg helt sikkert tilføje den til samlingen på et tidspunkt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det synes jeg helt bestemt du skal ja. Kasie West er fantastisk. :0)

      Slet

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig